15 Ağustos 2010

Referandun?

      Ülkemiz sakinleri yeni bir soruyla karşı karşıya... Referandum varmış önümüzde ki ay. İki tane cevap varmış bu soru ile ilgili ya Evet dersin ya da hayır. Emin değilim gibi belirsizliklere yer yok anlaşılan. Evet mi? veyahut Hayır mı? diye soruyolar en keskin bir bıçakla. İyi de soru ney?
     Yeni anayasa değişikliği olacakmış...Bazı maddeler değiştirilip bazı maddeler silinip bazı maddeler eklenmesi durumu gündeme gelmiş ama maddeler nedir?, orasını bilmiyoruz tam olarak... Kimse anlatmadı ki? Tabi bizde tembeliz azıcık, araştırma falan yapmak zor, gel dikiz ki neyi nerde araştırıcaz? Bu yönde doğru kaynaklara da öyle net ve kolay şekilde ulaşılmıyor. Bu ülkede çoğu şeye ulaşılamıyor zaten...Baştan engelli bir koşu bizimkisi...
     Yazık devlet büyüklerimiz de bu sıcaklarda şehir ve şehir dolaşıp Evet! diyin ya da Hayır! diyin diyorlar...
Sanıyoruz ki onlarında pek bir haberi yok nelere evet ya da hayır dedirtmek istediklerinin...
Bu ülkede iktidar sakat, muhalefet sakat, havalar sıcak,eğitim nanay...Hoppa şinanay anam hoppa şinanay...
     Ben ise küçüklüğümden beridir Erkan ağabeyimin oynattığı Evet-Hayır oyununu yeniden oynamak istiyor gibiyim... Evet ya da Hayır dememek için kasıyorum kendimi fakat illa bir şekilde dedirtiyor ya... Geçen gün oynadık bu oyunu, ben yine tam kıvamında kasarken kendimi, referanduma Evet mi dersin? sorusuna hiç düşünmeden Hayır! deyiveriyorum... Hoppaaaaa!! diye zıplıyor zihnimde ki Erkan ağabey ve İzmir marşı çalıyor fonda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder