21 Temmuz 2011

Yazın Yazmak da Zor!


Yazın çalışması zor. Yazın dinlenmesi de zor. Yazın yazması da zor... Evet bu sevgili cümleleri -de -da ekinin ayrı yazılmasındaki kuralı göstermek için kurdum. Ya da yazıma bir giriş bulamadığım kıçımın uyduruşuna denk geldi bu hafif felsefik sevgili cümleler...

Henüz işim yok!  Daha doğrusu iş olarak sahiplenebileceğim bir yer yok. Bunun nedeni son çalıştığım yerden sıkıntılı ayrılışım belki de... Emek veriyorsun ve karşılığını alamıyorsun, bununla beraber alacaklarını da hala alamadın mı üstüne karabiber - tuz... Da bu yemek hiç leziz değil! Gidip aşçının kafasına boca etmek istiyorum emeklerimi, düşüncelerimi ve streslerimi... Stres et! diyorum sonra vazgeçiyorum düşüncemden...

Yeni bir yarışma var Çek Bakalım... Ama kendisi henüz kendisini anlayabilmiş bir yarışma değil... Öyle ki yarışma son başvuru tarihi ileri alındı, gel dikiz ki pazar günü program başlıyor... E hani biz göndermeye devam edecektik? Program niye başlıyor? 12 ekip seçilmiş diyorlar ne iş? İyi de o zaman biz niye hala film gönderilim? sorularının cevapları verilmiyor pek gizemli garip yarışmada...

Bu sıkıntılı ve cevapsız soruları olan yarışma için, senaryo yazdım, ekip kurdum, kısa film çekimi başlıyacak ama daha ikinci günde yanlış ekip olduğunu gösterdi, pek işe yaramaz can ciğer dostlarımın içinde olduğu  ekibim ve film iptal oldu... Bir daha ortak bir paydada yer almamızın mümkünatıda kalmadı tabi... Ben de sosyal mesaj kaygısı olan bir animasyon ile katıldım... Katıldım katılmasına da hala ses seda yok gizemli yarışmadan... Pazar günü izleyip öğreneceğiz eğer kendisi de öğrenmişse sevgili garibal enfeksiyonlu yarışma nasıl yarışma olacağını...

Aradan bir kaç hayal geçti, oturup evde kurgu-montaj, photoshop, after effects çalışıyorum yine işte... Hayır ben onlarla uğraşmak istemiyorum ama sanırım artık buna zorunluyum öyle hissediyorum ya da hissettiriyorlar... Bir çemberin dar halkasında tıkanıp kalmam gerekiyor...Ne olur? Ne olunmaz mantığıyla.. Halbuki bize her yol Kadıköy!

Bir işe girip sabahlara kadar kurgu-montaj yapıcam ve yine 300-500 TL alıcam, üstüne üstük acaip yorulucam ve bulunduğu mertebeyi haketmeyenler bana iş verecek, yeri gelecek fırça kayacak...

Bankacı olaydım iyidi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder