3 Eylül 2011

Böbrek Taşım ve Ben 2

Geçen hafta böbrek taşım ve onun bedenimden def ediliş serüvenini yazmıştım sevgili tayfa.
Kendisi hakkında biraz alaycı yaklaşımım olduğundan mıdır? bilinmez ya da sizi eğlendirmiş olması mıdır?, sol böbreğimde halen varlığını sürdürmekte olan ikinci taşım harekete geçti.

Tuvaletteyim... Dikkat edin tuvaletteyim diyorum lavaboda da olabilirdim. Oturmuş gazetemi okurken bir anda tuvalet kağıdının hareket ettiğini fark ettim! Tuvalet kağıdı ayaklarımın ucundan başlayarak kapıya doğru dönme usulu ile ardından iz bırakarak sanki bana bir şeyler anlatmak ister gibiydi. Yakın gözlüklerimi çıkardım. Çünkü az biraz uzaktaydı. Bir şeyler yazıyordu, hatta ingilizce yazıyordu. Garipsemedim. Benim gibi bir adama ingilizce vırıs gelir tırıs gider affedersiniz.



Revenge is a Dish Best Served Cold!

İntikam soğuk yenen bir yemektir! diyor yazıda ya da ben öyle çeviriyorum... Vay alçak! Böbreğim bana resmen korku imparatorluğu kuruyor. Sağ böbrekteki arkadaşının intikamını benden almak istiyor. Tuvalette doğruldum, idrarımı yapamadığımı fark ettim. Acı çekiyordum. Yakın gözlüğümü yeniden taktım. Böbreğimden gelen sancı sırtıma vuruyor, iki büklüm çekyata kıvrılmamı sağlıyordu. Çekyatı çektim ve yattım. Ama şunu belirtmem gerekirse;

Sevgili böbrek taşım, senden özür dilemiyorum... Seni de sağ böbrekteki arkadaşın gibi def edecem!
Sen giderken de geldikleri gibi giderler! diyeceğim...

1 yorum: