29 Eylül 2010

Başa Bela Oyun

Yıl 2009, facebook sitesine yeni bir oyun geldi... Adı Farmville'di... Herkes çiftçi olup bir çiftlik sahibi oluyor, hayvanlarını otlatıp, ekinlerini ekiyor, biçiyor, topluyor ve para kazanıyordu...

Bende katıldım bu belaya ve her gün çiftliğimle ilgilenip ekinlerim çürümesin derdine düşecek kadar da bağlandım... Halbuki benim tek bağımlılığım Coca-Cola... Kolacım bu durumu anlayışla karşıladı, çünkü hem oynayıp hemde içebiliyordum kendisini...

Gel zaman git zaman sonra bi daha gel zaman derken oyundan soğuyup bırakma aşamasına geldim... Uzun zamandır bu sessizliğimi şu an yeni eklenen Footbocity oyunu ile bozmuş oldum...

Oyunu şu şekilde açıklamak isterim; Küçük bir kasaba size veriliyor ve bu kasaba bir futbol kasabası... Bir adet takım kuruluyor ve ismini forma rengini seçip başlıyorsunuz oyuna... Yerleşim birimi, stadyum, antrenman sahası, amigo binaları gibi tesisleri yükselterek geliştirerek devam ediyorsunuz... Bunun yanı sıra takımınızın sportif başarısından da sorumlusunuz... Arkadaşlarınızla ve oyun içinde ki ligde puan topluyorsunuz... Fakat oyun şu şekilde oyuncuyu oyunda tüm gün tutmayı başarıyor... Oyunda takımın morali, enerjisi, taraftarın takıma bağlılığı ve takım becerilerini her daim ayakta tutmanız gerekiyor ve daha fazla para kazanmak içinde satışları yönetmeniz, taraftar sayısını arttırmanız gerekiyor... İşte zati sorunumuz bu noktada başlıyor çünkü bunları yapmanız için oyun sürekli açık kalması gerekiyor, kaldı ki açık kalması da problem değil başında 15dk bir kontrol etmeniz gerekiyor çünkü arkadaşlarınız size casus veya amigo göndererek taraftar ve taktiklerinizi çalmaya çabalıyor...

Ah işte yeni belam bu tayfa... İşten eve geliyorum ve oyun sürekli açık... Tv izliyorum arkada oyun açık... Bakkala gidiyorum içimde ülen acaba çalmaya geldiler mi? diye bir telaşe...
Kısa sürede soğumak dileğiyle...

Bu arada takımımın adı gergedangücü...

2 yorum:

  1. bu oyuna alışmamak gerek bu kesin :)

    YanıtlaSil
  2. Tek bağımlılığım kola demişsin ayıp etmişsin gergedanadamcım... Kolacım falan diye devam etmişsn iyice batmış...

    YanıtlaSil