28 Mayıs 2011

Kıymalı Börek

Kıymalı börekten zevk almıyorum artık...

Eskisi gibi değil tadı, hani şu börekçilerde satılan kol böreği deniyor galiba ya da kürt böreği onlardan biri işte..
Hayatımın şu zamanlarında sıkça tükettiğim bir yemek türüdür kendisi.. Ama artık tat vermiyor bana, çekiciliğini kaybetti... Bir de bu büyük şehirlerde üstüne pudra şekeri koyuyorlar üstüne daha br değişik oluyor ama artık bana tat vermiyor, zorluyorum bu benim favorimdi diyorum ama yok! artık tamamdır benim için, bana tat vermiyor...

Oysa ki çok önemliydi benim için.:,Çocukluğumda bayramlarda, sabah bayram namazına kalkardık, babamla ben namaza gitmek için camiye doğru yol alırken annem kahvaltıyı hazırlardı, namaz sonrası sabahın güzelliği ve bayram neşesi ile börekçi amcaya gider baya bir kilo falan alırdık kıymalı börekten... Ben çok pahalı bilirdim kendisini valla bak öyle bayramlarda falan alırdık normal bir tüketim maddesi değildi yani özeldi... Meğer ucuzmuş porsiyonu 3 TL gibi bir para karşılığı alınan ve gayet doyurucudur. Öyle ki hemen her sabah tükettiğimde oldu kendisini...
Ama farkına vardım onu değerli yapan fiyatı ya da lezzeti değilmiş... Artık kolay ulaşıyorum bu gıda maddesine ve fakat bana tat vermiyor... veremiyor...

Özet olarak ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder