14 Şubat 2011

Bu blog kimin?

Pek sevgili tayfa, uzun süredir milyonların gönülden takip ettiği, 23 resmi izleyicisi olan sevgili blogumun başı boş bir vaziyette, kıyıda köşede, nadasa bırakılmış bir tarlavari gördüm... Çok şaşırmadım! zira bunun nedeni bendim... Bu benim bloğum! Nasıl bir başlık sın sen asılsız, yalancı başlık? Bu blog benim, tamam uzun zamandır yazmadım ama işler güçler hayaller ikiz kenar üçgeninde debeleniyorum... Hiç gelipte sordun mu hal ve hatta hatırımı? İşte sen böyle bir terbiyesiz başlıksın... Ve işte ben böyle bir şizofrenik deli kıvamındayım!

Gece yarısı 01:20 gibi uykum geldiğinde yatağa hareket etmem gerekti aslında, saat 02:00 olduğunda az sonra uyucam dedim, saat 03:00 sularında kalkıp bir bardak su içtim, 04:00 gibi halen ayakta ve güçlü ve enerjik bir yapıdayım...

Çok garip sevgili başlık, senin sorun yüzünden yazı yazdım... Oysa seni de ben yazdım... Aramızda bir bağ mı var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder